Witaminy w diecie i ich wpływ na potencję

Próbowałeś już wielu sposobów na zwiększenie potencji? Ćwiczenia, leki, konsultacje z lekarzem? Mimo to tak trudno jest ci osiągnąć swój cel? Nie jesteś sam. Może wydawać się, że problemy z potencją oznaczają bycie mniej męskim. Jednak wbrew pozorom okazuje się, że problem ten dotyczy ogromnej liczby mężczyzn. Wielu z nich po prostu się do tego nie przyznaje, przed samym sobą, ani tym bardziej przed kimś innym. Jeżeli zatem ty poczyniłeś już pierwsze kroki, gratulacje! To pierwszy krok do pokonania tego niezwykle uciążliwego problemu.

Problemy z potencją dotyczą już około 15% mężczyzn, a odsetek ten cały czas się zwiększa. Może wydawać się dziwne, że w dobie rozwijającej się medycyny i najnowszych badań, takie pozornie banalne problemy zdrowotne nadal dotyczą tak wielu osób. Powodem tego zjawiska jest właśnie rozwijająca się cywilizacja. Za problemy z potencją i obniżonym libido rzadko odpowiadają prawdziwe schorzenia (takie jak np. cukrzyca). Najczęściej są to zjawiska cywilizacyjne, na czele z prowadzeniem niewłaściwej diety i unikaniem wysiłku fizycznego. Na drugim miejscu można umieścić stresujące życie i brak czasu na odpoczynek. Zatem zanim sięgniemy po radykalne środki, warto chociaż spróbować “naprawić” swój organizm w łagodniejszy sposób.

Witaminy w diecie

Zdecydowana większość społeczeństwa boryka się z niedoborami przynajmniej części witamin nawet jeśli nie zdaje sobie z tego sprawy. Gotowe dania, przetworzone składniki oraz nagminnie podgrzewane obiady nie są najlepszym źródłem tych składników odżywczych. Tymczasem wiele witamin jest ściśle powiązanych z układem hormonalnym. Osłabiona potencja i libido mogą być skutkiem zbyt małej ilości w diecie tych składników odżywczych.

Jakie witaminy odpowiadają za potencję?

Już na wstępie trzeba wyjaśnić, że nie istnieje grupa witamin, których rolą jest podnoszenie potencji w organizmie. Procesy seksualne są bardzo złożone. Poszczególne witaminy mogą odpowiadać jedynie za składowe całej reakcji seksualnej. Aby taka naturalna terapia przyniosła efekty, do diety należy włączyć WSZYSTKIE wymienione witaminy, a najlepiej również inne, których działanie nie łączy się bezpośrednio z układem hormonalnym. W dużej mierze to ogólna kondycja całego organizmu odpowiada za wysoką potencję.

WITAMINA D

Witamina D odpowiada za prawidłowe procesy dojrzewania organizmu, co już wskazuje na jej silny związek z zachowaniami seksualnymi człowieka. U kobiet odpowiada za prawidłowe miesiączkowanie, więc i u mężczyzn reguluje funkcjonowanie układu rozrodczego. Jej źródłami są masło, tran i ryby. Witamina syntezowana jest także w skórze pod wpływem słońca, dlatego latem zwykle nie ma z nią problemu. Jesienią i zimą warto natomiast zastanowić się nad jej suplementacją.

WITAMINA B6

Witamina ta uczestniczy w wielu przemianach metabolicznych w komórkach organizmu. Pobudza między innymi produkcję hormonów, co skutkuje silniejszym popędem seksualnym. U osób z chorobami serca jej podaż powinna być nawet dwa razy większa niż u osób zdrowych, gdyż składnik jest wykorzystywany przez chory narząd.

WITAMINA C

Znana jedynie z poprawiania odporności organizmu witamina wpływa również na wiele innych procesów w organizmie. Po jej spożyciu zwiększa się między innymi poziom hormonu szczęścia – endorfiny. Wpływa to na pobudzenie organizmu, zwiększenie energii, a w konsekwencji większą aktywność seksualną.

WITAMINA E

Witamina E należy do najsilniejszych naturalnych przeciwutleniaczy. W organizmie wpływa na zwiększenie elastyczności naczyń krwionośnych u poprawia przepływ krwi. Lepsze utlenienie wszystkich narządów wpływa pozytywnie na ich aktywność.

Kamagra, Viagra, MaxigraGO…. – czy to działa?

Znane leki na potencję są często pierwszą deską ratunku dla zrozpaczonego mężczyzny. Oczywiście preparaty te zostały stworzone właśnie z myślą o osobach z tym problemem, jednak nie powinny być pierwszym środkiem. Jeżeli odpowiednia dieta nie pomoże, można zasięgnąć pomocy takich leków, jednak koniecznie należy najpierw dokładnie zapoznać się z ich składem i dawkowaniem!

Więcej informacji na https://www.aptekakamagra.pl/

Problemy z erekcją pomoże usunąć zmiana diety

Przez długi czas ludzie szukali sposobów na pobudzenie pożądania seksualnego, zwiększenie potencji i utrzymanie potencjału seksualnego mężczyzn na wysokim poziomie. Wielowiekowe doświadczenie ludzkości w dziedzinie sztuki przyjemności zmysłowych wyraźnie pokazuje, że zdrowie mężczyzn zależy w dużej mierze od właściwego odżywiania. Męskie narządy płciowe, podobnie jak całe jego ciało, składają się z tego, co je i pije. Nie trudno zrozumieć, że zdolności funkcjonalne tych narządów, a w konsekwencji, jakość życia intymnego, zależą od odżywiania.

Ale genitalia nie istnieją oddzielnie od ciała, są tylko jego częścią. Dlatego ogólny stan narządów wewnętrznych mężczyzny, wszystkich jego chorób, w tym tych, które nie są zidentyfikowane, z pewnością wpłynie na potencję i pożądanie seksualne. Zmiana diety może przyczynić się do ustąpienia problemów ze wzwodem. Mężczyzna może również rozpocząć walkę z zaburzeniami erekcji za pomocą produktu Kamagra, który rozszerzy naczynia krwionośne i umożliwi wystąpienie prawidłowej i długiej erekcji.

Dieta pozwalająca zwiększyć erekcję

Według statystyk, ponad 50% przypadków impotencji i problemów w okolicy narządów płciowych u mężczyzn jest związane ze stresem i nerwicą. Aby tego uniknąć, należy jeść następujące produkty:

  • Gorzka czekolada (podnosi poziom serotoniny, naturalny lek przeciwdepresyjny)
  • Orzechy brazylijskie (wysoki poziom selenu, ma działanie uspokajające)
  • Banany (duże ilości magnezu, potasu i witamin z grupy B – wszystkie te substancje działają wzmacniająco na układ nerwowy)
  • Tłuste ryby (wielonienasycone kwasy tłuszczowe w oleju rybnym hamują produkcję hormonów stresu).

Produkty na wzmocnienie naczyń krwionośnych

Erekcja i jej, jakość są bezpośrednio związane ze stanem naczyń krwionośnych. Erekcja występuje z powodu złożonych reakcji naczyniowych w odpowiedzi na sygnał z układu nerwowego. Naczynia krwionośne najlepiej wzmacniają:

  • Owoce i jagody o wysokiej zawartości rutyny  (witamina K) i kwasu askorbinowego (witamina C): jagody, truskawki, wiśnie (bezpośrednio wzmacniają ścianę naczyń)
  • Awokado (wysoka zawartość wielonienasyconych kwasów tłuszczowych, miedzi, żelaza, wraz z korzystnym wpływem na tworzenie krwi i metabolizm w ścianie naczyń)
  • Tłuste ryby (wielonienasycone kwasy tłuszczowe mają również korzystny wpływ na metabolizm tłuszczów i wzmocnienie ścian naczyń)
  • Sok grejpfrutowy (duże ilości witaminy C, F, oraz substancje, które normalizacji metabolizmu lipidów)

Co poprawi produkcję testosteronu?

Cynk ma bezpośredni wpływ na funkcje seksualne u mężczyzn, testosteron i jakości plemników, a także funkcji tarczycy. Cynk jest zawarty w następujących produktach: ostrygi i inne skorupiak, glony, wątroba z kurczaka, miękkie sery ( brie, camembert), orzeszki piniowe.

Odbudowa organizmu

Ta kategoria produktów ma korzystny wpływ na organizm, jako całość, która, z kolei, poprawia potencję. Ta kategoria obejmuje:

  • Żeń-szeń (znany środek wzmacniający)
  • Czosnek (wysoka zawartość siarki ma korzystny wpływ na syntezę białek)
  • Naturalny miód (znany środek wzmacniający).

Tlenek azotu

Przeprowadzone badania wykazały, że ośrodki nerwowe odpowiadające za erekcję są pod kontrolą hormonalną. Mówiąc prościej, im więcej tlenku azotu w organizmie, tym silniejszy narząd płciowy i brak zaburzeń potencji. Dlatego następujące produkty powinny być obecne w żywności: pieprz a zwłaszcza papryczka chili.

Produkty z witaminą B3 (PP, kwas nikotynowy, niacyna). Witamina ta bierze udział w wielu reakcjach, tworzeniu enzymów, metabolizmie lipidów i węglowodanów. Bogata w tę witaminę jest: wątroba wołowa, tuńczyk, łosoś, ser, jaja, pełne ziarna, rośliny strączkowe, pietruszka, orzeszki ziemne. Bardzo wiele ziół jest również bogatych w witaminę PP: szczaw, szałwia, koniczyna, mięta, pietruszka, pokrzywa, skrzyp, chmiel, rumianek, korzeń łopianu, lucerna i inne.

Układ pokarmowy przetwarza żywność, pozwalając organizmowi wchłonąć wszystkie pożyteczne i szkodliwe substancje. Trawienie wpływa na potencję zarówno bezpośrednio, jak i pośrednio. Żywność wysokiej, jakości zapewnia organizmowi wszystko, co jest niezbędne do jego normalnego funkcjonowania i przyczynia się do zwiększenia pożądania seksualnego i osiągnięcia pełnej erekcji.

Podsumowanie

Tłuste i obfite pożywienie jest szkodliwe dla potencji. Choroby układu trawiennego zaburzają procesy zachodzące w organizmie i działają negatywnie na potencję. Diety przepisywane w celu zapobiegania i leczenia układu trawiennego zawsze mają korzystny wpływ na funkcje seksualne mężczyzn. Warzywa zawierające błonnik, owoce i naturalne soki z nich, miód, orzechy, jagody i inne naturalne produkty zawierające witaminy i minerały są dobrze wchłaniane przez układ trawienny, mają pozytywny wpływ na organizm i zwiększają potencję.

Tekst napisany na podstawie https://www.aptekakamagra.pl/